Klachtenregeling

We komen er samen uit

Heb je een klacht, neem dan per e-mail (info@in2-equine-coach.nl) contact met mij op en beschrijf waar je klacht over gaat. Binnen 48 uur neem ik telefonisch contact met je op. Als je klacht berust op een misverstand, dan komen we er zeker uit.  Ik stuur je dan een e-mail waarin ik vastleg hoe we samen tot een oplossing van je klacht zijn gekomen.

We komen er samen niet uit

Het kan ook zijn dat we er niet uitkomen. Ook dan stuur ik je een e-mail waarin ik vastleg waarom we niet tot een oplossing van je klacht zijn gekomen. Daarna kun je, tot een jaar nadat je bij mij per e-mail een klacht hebt ingediend, je klacht indienen bij Geschilleninstantie Alternatieve Therapeuten (GAT), waarbij ik op grond van de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (WKKGZ) ben aangesloten. GAT is een door het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport erkende en volledig onafhankelijke WKKGZ geschillencommissie.

Het kan ook zijn dat de situatie het niet toelaat dat je je klacht met mij bespreekt c.q. bij mij indient. Ook dan kun je, tot een jaar na afronding of voortijdige beëindiging van een coachtraject of losse coachsessie, met je klacht terecht bij het GAT.

Je klacht indienen bij GAT

Je dient je klacht digitaal in op de website van gatgeschillen.nl. Je landt op de homepage. Klik vervolgens in het menu bovenaan de homepage op Ik heb een klacht.

Je komt dan terecht op de pagina gatgeschillen.nl/ik-heb-een-klacht-wat-nu . Op deze pagina kun je, na lezing van het stappenplan en wat je van de procedure kan verwachten, in een formulier contactgegevens invullen en je klacht omschrijven, waarna je het ingevulde formulier indient bij het GAT.